اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دومین کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی برگزار می شود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) از برگزاری دومین کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دومین کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی برگزار می شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در نشست شورای عالی سیاست‌گذاری کنگره یک هزار و ۶۰۰ شهید خراسان ‌رضوی در محل دفتر امام جمعه سبزوار با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: توجه به سیره و فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل‌های آینده موضوعی ضروری محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ارزش دینی و اسلامی در جامعه دانست و افزود: شهدای نظام جمهوری اسلامی با فداکاری و ازخودگذشتگی درس ایثار، مقاومت و شهادت طلبی را به همه آموختند و باید این ارزش‌ها به نسل‌های جدید انتقال یابد.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: هم اکنون کمیته‌های مرکزی برگزاری این کنگره ملی راه اندازی شده و برنامه‌های آن به ستادهای شهرستانی اعلام می‌شود.

سردار نظری برگزاری این کنگره ملی را فرصتی ارزشمند و مهم برای نقش پذیری و امر پذیری ماندگار دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: کنگره ملی شهدای خراسان رضوی با رویکرد تولید محتوا، آثار و جمع آوری اسناد و مدارک با تلاش و همراهی تمامی اقشار مختلف مختلف مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن یک هزار و ۶۰۰ شهید والامقام را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند و با بسیج عمومی در برگزاری این کنگره حضور داشته باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول