اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه خبرداد.

دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به تعامل و مشارکت اجتماعی مردم فرهنگ دوست مازندران، گفت: برابر اخبار و گزارش‌های رسیده مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مشکوک در محور شهر آلاشت شهرستان سوادکوه  و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، نیروهای یگان حفاظت شهرستان سوادکوه طی عملیاتی مشترک، سه نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سه دستگاه فلزیاب دیجیتال در این عملیات، افزود: این افراد  جهت سیر مراحل قانونی به عوامل انتظامی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران به بیش از ۷۴ هزار مورد بازید از آثار تاریخی ثبتی و شناسایی شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۱۶۰ جلسه و نشست تعاملی مشارکت اجتماعی، با انجمن‌های میراث‌فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی، دهیاری‌ها و شوراها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جماعت برگزار شده است.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول