اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| خسارت سیل مه‌ولات به سازمان مدیریت بحران جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام شده است

مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: آمار اولیه خسارت سیل چند روز گذشته به سازمان مدیریت بحران جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام شده و این روند در حال انجام و پیگیری است.

فارس من| خسارت سیل مه‌ولات به سازمان مدیریت بحران جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه ولات، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «درخواست حمایت از پسته کاران مه ولات» را در «فارس من» ثبت کرده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بازدید میدانی و ارزیابی اولیه از خسارت سیل چند روز گذشته انجام شده و به مسوولان استانی ارسال شده، این روند در حال انجام بوده و نیازمند آن است که مسوولان شهرستان و استان توجه ویژه‌ای در راستای حمایت از کشاورزان مه‌ولات داشته باشند.

رمضانعلی قاسمی تصریح کرد: مهم‌ترین درخواست ما از کشاورزان عزیز بیمه کردن باغات خود است تا در زمان این‌گونه حوادث، بیمه از مشکلات کشاورزان بکاهد که تا این لحظه چیزی حدود ۲۳ درصد از باغات پسته این شهرستان تحت پوشش بیمه هستند.

وی ادامه داد: کشاورزان محترم می‌توانند برای تکمیل فرم اعلام خسارت به دهیاری‌های روستا مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر آمار نهایی خسارت برای پیگیری بیشتر به مسوولان استانی ارسال شود.

مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات افزود: کشاورزان عزیز می‌توانند برای دریافت اعتبارات ۵ ساله برای خرید سامانه ضد تگرگ به جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا از طریق خرید این سامانه در حوادث آینده از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول