اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیج و سپاه سمنان؛ همچنان در کنار کادر درمان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیجیان و پاسداران همچنان در کنار کادر درمانی و پزشکی حضور فعال دارند تا ویروس کرونا هر چه زودتر نابود شود.

بسیج و سپاه سمنان؛ همچنان در کنار کادر درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی صبح امروز در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود که بیماران مبتلا به کرونا در آن درمان می‌شوند و در دیدار با معاون بیمارستان، در سخنانی با تقدیر از زحمات کادر درمانی این بیمارستان در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مجاهدت شما، مجاهدت صادقانه و ایثارگرانه است و اجر آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدای شیوع این بیماری در کنار کادر درمانی حاضر شده است، افزود: بسیج و سپاه در فعالیت‌های مختلف ازجمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک و گان و حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر فعال است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه ما حتی حاضر هستیم در بیمارستان‌ها نیز خدمت کنیم، گفت: امروز عده‌ای از بسیجیان ما ناراحت هستند که نمی‌توانند در خط مقدم مقابله با کرونا در بیمارستان‌ها باشند؛ چرا فعالیت در این بخش، تخصص ویژه می‌خواهد.

وی با بیان اینکه تعدادی از بسیجیان و پاسداران ما امروز در کنار کادر درمانی مشغول به فعالیت هستند، گفت: سپاه و بسیج همچنان در کنار کادر درمانی و پزشکی حضور فعال دارند تا این ویروس منحوس هر چه زودتر نابود شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تاکنون تمام تلاش خود را در پشتیبانی از مراکز درمانی به کار برده‌ایم و تحویل محموله‌های الکل، ماسک، دستکش و گان و سایر مایحتاج ضروری بیمارستان‌های استان ازجمله این فعالیت‌هاست.

دامغانی با تقدیر مجدد از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مقابله با کرونا، بر لزوم حمایت، همکاری و همراهی بسیج و سپاه یا مجموعه بهداشت و درمان و تبعیت از دستورات آنها تأکید کرد.

ابراهیمی‌نیا، معاون بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات انجام‌شده از سوی بسیج و سپاه در حمایت از کادر درمانی و پزشکی، بر لزوم تداوم این حمایت‌ها تأکید کرد و گفت: بسیج و سپاه در مواقع بسیار حساس به کمک ما آمد و ما این‌ها را فراموش نمی‌کنیم و سپاسگزار هستیم.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در مقابله با کرونا و بهبودیافتگان این ویروس، بر تقویت روحیه جهادگران عرصه سلامت در مقابله با این بیماری و در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول