اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 65 هزار نفر رسید

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 64 هزار و 943 نفر و مجموع مبتلان این ویروس به یک میلیون 103 هزار و 461 مورد افزایش یافت.

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 65 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنا به آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶۴ هزار و ۹۴۳ نفر و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته به یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۶۱ نفر افزایش یافت.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارشی در خصوص تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده آمریکا نوشت که در تاریخ اول ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۸)، دو مورد مرگ و میر با ویروس کرونا در سراسر آمریکا مرتبط بود اما در تاریخ اول آوریل (۱۳ فروردین ماه)، چهار هزار و ۸۰۰ مورد از فوتی‌های صورت گرفته در آمریکا با ویروس کرونا مرتبط بود و هم‌اکنون در تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت ماه)، نزدیک به ۶۵ هزار نفر از فوتی‌های صورت گرفته در سراسر آمریکا با «کووید-19» مرتبط است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع افرادی که تاکنون به ویروس کرونا در جهان آلوده شده‌اند را سه میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۱۰ نفر و مجموع قربانیان آن را ۲۳۹ هزار و ۶۰۲ نفر گزارش کرد.

طبق گزارش این پایگاه اطلاع‌رسانی، مجموع یک میلیون ۱۳۱ هزار و ۴۵۲ نفر از مردم آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و ۶۵ هزار و ۷۷۶ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. ایالت نیویورک همچنان با ۳۱۵ هزار و ۲۲۲ مورد ابتلا و ۲۴ هزار و ۶۹ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا در جهان را دارد و پس از آن اسپانیا با ۲۴۲ هزار و ۹۸۸ مورد ابتلا و ۲۴ هزار و ۸۲۴ مورد فوتی و ایتالیا با ۲۰۷ هزار و ۴۲۸ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۲۳۶ مورد فوتی، در رده‌های بعدی کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کروناویروس قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول