اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس من| کشتار کوسه‌های سرچکشی در سواحل بوشهر تکذیب شد

در پی انتشار تصاویر غم انگیز کشتار کوسه‌ها در ساحل، اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بررسی موضوع و بررسی تصاویر اعلام کرد تصاویر مربوط به سواحل استان بوشهر نیست.

فارس من| کشتار کوسه‌های سرچکشی در سواحل بوشهر تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پی انتشار تصاویر غم انگیز کشتار کوسه‌ها در ساحل بوشهر، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه‌ای را با عنوان جلوگیری از صید کوسه‌های سرچکشی در سواحل بوشهر در سامانه فارس من ثبت کردند و خواستار پیگیری خبرنگار فارس شدند.

فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر کشتن و انتشار تصاویر کوسه‌های سرچکشی در سواحل بوشهر را تکذیب و اظهار داشت: وفق بررسی و بازدید از سواحل استان و بررسی تصاویر مشخص شد که تصاویر مربوط به یکی از سواحل استان‌های جنوبی کشور است که مراتب جهت پیگیری لازم به اطلاع اداره کل حفاظت محیط زیست  و یگان حفاظت محیط زیست استان مربوطه رسانیده شد.

سیداحسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز گفت: پیرو انتشار تصاویری با موضوع کشتن کوسه‌های نادر سرچکشی در سواحل استان بوشهر موضوع در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر قرار گرفت، که  پس از بررسی‌های صورت گرفته در خصوص انتشار تصاویر کوسه‌ها در فضای مجازی در قدم اول پیج اینستاگرامی که در استان بوشهر که اقدام به انتشار تصاویر نموده بود را شناسایی  و سپس با تحقیقات گسترده تر مشخص شد تصاویر انتشار یافته مربوط به سواحل یکی از استان‌های جنوبی کشور است که این موضوع به همکاران یگان حفاظت محیط زیست استان آن استان جهت ارجاع شد.

موسوی در ادامه افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر به صورت شبانه روزی آماده دریافت هر گونه گزارش تخلفات زیست محیطی در استان بوشهر می‌باشد و همشهریان گرامی می‌توانند گزارشات خود را به نزدیک ترین پاسگاه یا ادارات محیط زیست اطلاع و یا با شماره ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است هر گونه شکار و صید گونه های حیات وحش بدون اخذ مجوز های لازم از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول