اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«نوع دوستی» مردم باعث سربلندی ایران در مقابل دشمنان شده است

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آنچه به نظام ما در برابر استکبار عظمت و سربلندی داده، کمک و نوع دوستی ملت ماست.

«نوع دوستی» مردم باعث سربلندی ایران در مقابل دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در رزمایش کمک‌ مومنانه که به همت سپاه پاسداران و کمک خیرین، برگزار شد، اظهار داشت: در پی سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان، صحنه‌های بسیار زیبایی در کشور درست شد.

ریحانی بیان داشت: آنچه به نظام ما در برابر استکبار عظمت و سربلندی داده، کمک و نوع دوستی ملت ماست.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها و بیماری کرونا همه نهادها، دستگاه‌ها، خیرین و مردم در لبیک به رهبر انقلاب پای کار آمدند و به نیازمندان کمک کردند، افزود: این اقدامات و کمک‌ها در استان ما با حمایت و محوریت نماینده ولی فقیه در استان شکل گرفت.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز ۱۵ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی برای توزیع در بین نیازمندان آماده شده است.

ریحانی در ادامه ضمن تشکر از تمامی بانیان این امر خیر، بیان داشت: در این مرحله اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یک میلیارد تومان و خانه صنعت و شرکت نفت هرکدام  ۵۰۰ میلیون تومان و بقیه خیرین و مردم نیز هر کدام به تناسب وسع‌شان، برای تهیه این بسته‌های غذایی کمک کردند.

وی با بیان اینکه این مرحله دومین مرحله از توزیع بسته‌های غذایی توسط سپاه استان است، خاطرنشان کرد: در مرحله اول در قبل از ماه رمضان، ۱۴ هزار بسته، هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان توزیع شد و بخش سوم این کمک‌ها با زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نیمه دوم رمضان به تعداد ۲۸ هزار و ۵۹۰ بسته توزیع و بخش آخر از این کمک‌ها در روز عید فطر در بین نیازمندان پخش خواهد شد.

ریحانی برگزاری این‌‌گونه برنامه‌ها را مایه‌ی امیدواری برای دوستان ملت ایران و مایه‌ی عصبانیت، ناراحتی و ناامیدی برای دشمنان دانست و تصریح کرد: کمک‌های بسیار بیشتری توسط مردم و گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی در پایان از خواهران و برادران بسیجی و‌ طلبه‌هایی که به صورت جهادی و داوطلبانه در بسته بندی و توزیع این بسته‌های غذایی مشارکت دارند و نیز اتاق اصناف به خاطر کمک‌های فراوانی که در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتند تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: اجر این گونه اعمال نزد خداوند محفوظ است و هیچ چیز به اندازه این گونه کارها ثواب ندارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول