اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیمارستان 700 تختخوابی قزوین باید به سرعت ساخته شود

استاندار قزوین گفت: وضعیت بهداشتی و درمانی استان قزوین اصلا مناسب نیست و عمر برخی از بیمارستان‎های ما بیش از 60 سال است و لازم است که بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین به سرعت ساخته و راه‌اندازی شود.

بیمارستان 700 تختخوابی قزوین باید به سرعت ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین امشب در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: همدلی، همراهی و همزبانی مسؤولین استان باعث شد تا استان قزوین با یک فاجعه روبرو نشده و به خوبی بتواند این بیماری را مدیریت کند.

وی افزود: از فروردین ماه بیماری در استان قزوین سیر نزولی پیدا کرد و خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و یا آموزش‌‎های ارائه شده بعد از آغاز فعالیت اصناف، پیک جدیدی را در استان قزوین شاهد نبودیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: برای تامین نیازهای بهداشتی استان 30 خط تولیدی در استان قزوین تغییر کرد و نتیجه آن نیز این شد که علاوه بر تامین نیاز استان، استانهای دیگر کشور را نیز تحت پوشش قرار دادیم.

وی بیان کرد: در استان قزوین کار بسیار بزرگی صورت گرفت و الحمدالله امروز با قدرت می‌توانیم بگوییم این بیماری در استان قزوین کنترل شده است .

جمالی‌پور تصریح کرد: وضعیت بهداشتی و درمانی استان قزوین اصلا مناسب نیست و عمر برخی از بیمارستان‎های ما بیش از 60 سال است و لازم است که بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین به سرعت ساخته و راه‌اندازی شود تا بخش اعظمی از نیازهای استان را تأمین کند.

وی عنوان کرد: برخی از بیمارستان‌های استان قزوین استیجاری است و اگر فکری برای آن نشود با مشکلات جدی و خلأ درمانی روبرو خواهیم بود.

استااندار قزوین در پایان یادآور شد: از همه مردم و مسؤولین استان باید تقدیر شود که در سخت ترین شرایط مردم با ما همراه بوده اند اما امروز همه میدانیم کار تمام شده نیست و باید انتظار داشته باشیم این همراهی و همکاری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول