اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

نخست‌وزیر روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد نتیجه آزمایش او برای بررسی ابتلا به ویروس کرونا مثبت بوده است.

نخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها گزارش داده‌اند تست ابتلای «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه به کرونا مثبت بوده است. 

طبق گزارش رویترز، آقای میشوستین به رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین اطلاع داده که مبتلا به عفونت کروناویروس تشخیص داده شده و موقتاً تا زمان بهبودی از سمتش استعفا می‌کند.

نخست‌وزیر ۵۴ ساله روسیه پیشنهاد داده «آندره بلوسوف»، معاون اول نخست‌وزیر روسیه در غیاب او وظایفش را انجام دهد. پوتین که چند ماه پیش میشوستین را به سمت نخست‌وزیری منصوب کرد از این پیشنهاد حمایت کرد.

میشوستین که یکی از اصلی‌ترین مقام‌های هماهنگ‌کننده مبارزه روسیه با ویروس کرونا است نخستین فرد با مقام رسمی است که به عفونت با این ویروس مبتلا شده است.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (پنجشنبه ) گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۰۹۹  مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده که نسبت به دیروز شاهد افزایش است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین ۱۰۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این رقم نیز نسبت به دیروز بیشتر شده است.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۱۰۶۴۹۸  نفر و تعداد کل جان باختگان به ۱۰۷۳ تن افزایش پیدا کرد.

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده‌اند - تا کنون نزدیک به ۳.۵ میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته‌اند.

 «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روز گذشته در یک مصاحبه گفته بود که مسکو انتظار دارد نقطه اوج بحران تا اواسط ماه می (ماه آینده میلادی) فروکش کند و در ماه ژوئن اوضاع بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول