اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمار کرونا در کرمانشاه نگران کننده شد/ آلوده‌ترین شهرستان‌های استان به کرونا اعلام شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی تعداد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه را یک هزار و ۲۹۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۶ نفر جان باخته اند.

آمار کرونا در کرمانشاه نگران کننده شد/ آلوده‌ترین شهرستان‌های استان به کرونا اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «مهدی محمدی» در خصوص آخرین وضعیت ابتلای بیماران به ویروس کووید-19 در استان، اظهار داشت:  از 73 بیمار شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، 19 مورد مربوط به بیماران بستری و 54 مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

وی اظهار داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، 514 نفر جزء بیماران بستری و 785 نفر نیز جزء بیماران سرپایی هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تا به امروز دو هزار 497 نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد دو هزار 225 نفر ترخیص شده و 166 نفر نیز در حال حاضر بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های مختلف استان را بدین شرح اعلام کرد: کرمانشاه 858 نفر، سنقر وکلیایی 84 نفر، اسلام آبادغرب 60 نفر، کنگاور 55 نفر، هرسین 40 نفر، گیلانغرب 37 نفر، صحنه 36 نفر، جوانرود 29 نفر، سرپلذهاب 29 نفر، دالاهو 19 نفر، روانسر 18 نفر، ثلاث باباجانی 17 نفر، پاوه 13 نفر و قصرشیرین ۴ نفر

بنابر این آمار کماکان شهرستان قصرشیرین پاک‌ترین منطقه به ویروس کرونا است و شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر و اسلام آباد غرب نیز آلوده‌ترین مناطق استان هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول