اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارش‌های رگباری در استان اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسؤول هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی تا پایان امشب بر روی استان اصفهان است و از اواخر روز شنبه و یکشنبه یک سامانه قوی دیگر مانند سامانه کنونی بر روی استان اصفهان مستقر می‌شود.

بارش‌های رگباری در استان اصفهان ادامه دارد

حجت‌الله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار برای امروز بر روی استان اصفهان است، بر این اساس آسمان نیمه ابری تا تمام ابری و گاهی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، وقوع صاعقه، بارش تگرگ در مناطق مستعد و روان آب در مناطق شهری و جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر عمومی، شکل‌گیری روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق مستعد انتظار می‌رود.

وی با بیان این‌که دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۳ درجه کاهش دارد، افزود: کمینه دمای اصفهان ۸ و بیشینه ۱۷ درجه سانتی‌گراد است و سردترین شهر استان بوئین‌میان دشت با صفر درجه و گرم‌ترین خوروبیابانک با ۲۸ درجه سانتی‌گراد است.

علی‌عسگریان با اشاره به بارش‌های رگباری در شهرستان‌های استان اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش باران در شهرستان سمیرم با ۳۲، گلپایگان ۱۴، فریدون‌شهر۱۳، خوانسار ۱۲، بوئین میان‌دشت ۱۱، میمه ۷، برزک کاشان ۸، داران ۵، دهاقان ۶ و اصفهان یک میلی‌متر گزارش شده است.

کارشناس مسؤول هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: سامانه بارشی تا پایان امشب بر روی استان اصفهان است و فردا و روز شنبه ضعیف‌تر است و در اواخر روز شنبه و یکشنبه یک سامانه قوی دیگر مانند سامانه کنونی بر روی استان اصفهان مستقر می‌شود.

مجید اعتباریان، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های استان اصفهان گفت: محورهایی شرقی استان اصفهان شامل چوپانان، خور، جندق، موته، گلپایگان، شاهین شهر، مورچه‌خورت، میمه، چادگان و گردنه ملااحمد و مرکز استان بارش باران گزارش شده، کلیه محورهای ارتباطی استان باز است و تردد ایمن و روان برقرار است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول