اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پس از تل آویو، عربستان هم از تصمیم آلمان برای تروریستی خواندن حزب الله استقبال کرد

وزارت خارجه سعودی از اقدام آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان استقبال کرد و از دیگر کشورها نیز خواست تصمیمی مشابه بگیرند.

پس از تل آویو، عربستان هم از تصمیم آلمان برای تروریستی خواندن حزب الله استقبال کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور از تصمیم آلمان برای درج نام حزب‌الله لبنان در لیست گروههای تروریستی و ممنوعیت تمامی فعالیت‌هایش درخاک آلمان، استقبال می‌کند.

به نوشته وبگاه شبکه العربیه، ریاض همچنین مدعی شد که این اقدام، گام مهمی در چارچوب مبارزه با تروریسم در سطح جهانی و منطقه‌ای است.

دولت سعودی از دیگر کشورهای جهان نیز خواست تا در راستای «حفظ امنیت بین‌المللی» تصمیمی مشابه اتخاذ کنند و از این رو  منطقه و جهان را از اقدامات تروریستی مصون بدارند.

پیش از دولت سعودی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز امروز (پنجشنبه) از تروریستی اعلام‌شدن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان در آلمان استقبال و از این اقدام برلین تقدیر کرد.

دولت آلمان در توجیه تصمیم خود، عدم شناسایی رژیم اسرائیل از سوی حزب الله را دلیل اصلی اقدام خود ذکر کرده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول