اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر بررسی می‌شود.

بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر

مهدی مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار و انعقاد قرارداد با مشاور شهریک برای تهیه طرح برای منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی که در مالکیت شرکت است، مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر برای بررسی به شرکت ارسال شده است.

وی ادامه داد: مراحل بررسی و کنترل ان با برگزاری جلسه کارشناسی و با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری حضور صاحب‌نظران اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر یادآور شد: با تهیه این طرح و تعیین تکلیف ۲۳۰ هکتار اراضی تملک شده توسط شرکت علیصدر، همه سرمایه‌گذاران می‌توانند بر اساس رویکرد طرح، نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند و در آینده در کنار غار علیصدر ظرفیت‌های جدیدی برای گردشگران در اراضی پیرامون غار ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت تعریف منابع درآمدی پایدار برای شرکت و بسنده نکردن شرکت صرفاً به درآمد فروش بلیت غار مورد توجه ویژه است و از ظرفیت‌های نوین سرمایه‌گذاری و ثروت‌آفرینی برای شرکت علیصدر استفاده خواهیم کرد.

مجیدی به آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای بهره‌برداران و ارائه‌کنندگان خدمات در پیرامون غار علیصدر اشاره کرد و گفت: حوزه معاونت گردشگری شرکت علیصدر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به صاحبان غرف و واحدهای تجاری و خدماتی در علیصدر اقدام می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به حضور بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در غار علیصدر ارتقای سطح کیفی خدمات یکی از مطالبات گردشگران بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول