اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۵۰۷ نفر در شهرستان همدان

فرماندار شهرستان همدان گفت: سال گذشته برای ۶ هزار و ۵۰۷ نفر در شهرستان همدان شغل ایجاد شد.

اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۵۰۷ نفر در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان همزمان به صورت ویدیوکنفرانس از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان همدان در سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته شهرستان همدان ۶ هزار و ۲۱۱ نفر تعهد اشتغال داشت که برای ۶ هزار و ۵۰۷ نفر شغل ایجاد شد.

وی افزود: در سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده قطعی داریم که قبلا فاقد سابقه بیمه اجباری بوده‌اند که معادل ۶۸ درصد از کل اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که بیشترین میزان تحقق تعهد اشتغال را داشتند به ترتیب صنعت معدن و تجارت، کمیته امداد، راه و شهرسازی و شهرداری، میراث‌ فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری بودند.

وی با اشاره به تعهد اشتغال ۶ هزار و ۲۹۶ نفر برای سال ۹۹ شهرستان همدان افزود: با عنایت به رکود حاصل از شرایط ویروس کرونا برای تحقق سهم اشتغال بخش مسکن و گردشگری باید تمرکز و تلاش بیشتری صورت پذیرد.

افشاری با بیان اینکه استعلام طرح‌ها از دستگاه‌های اجرایی و استعلامات بین دستگاهی باید در حداقل زمان قانونی انجام پذیرد گفت: تمرکز آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با مشاغل مورد نیاز شهرستان و استان باشد و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشاغل مورد نیاز را به آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول