اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جهاد دانشگاهی تنها مرکز آموزش کارکنان دولت در استان بوشهر

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: با دستور ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز برگزاری آموزش کارکنان دولت توسط جهاد دانشگاهی با رعایت تمام مقررات حاکم بر اجرای دوره‌های آموزشی کارکنان دولت در سال جاری تمدید شد.

جهاد دانشگاهی تنها مرکز آموزش کارکنان دولت در استان بوشهر

علی احمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به برنامه‌های سال جاری و تقویم آموزشی سال ۹۹ اظهار داشت: جدیدترین اعتبارسنجی سازمان اداری استخدامی کشور لیست مراکز و مؤسسات آموزشی کشور طی فایلی در سایت سازمان به آدرس http://www.aro.gov.ir قرار داده‌شده که بر اساس حوزه فعالیت مؤسسات و مراکز صلاحیت و اعتبار آن‌ها به تائید سازمان مذکور قرارگرفته است. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: در این لیست نام ۲۱۸ موسسه و مرکز آموزشی به تفکیک استان آورده شده که جهاد دانشگاهی تنها مرکز آموزشی فعال و تائید شده از استان بوشهر است.

احمدی زاده خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان بوشهر از سال ۹۶ تا امروز و با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، متولی برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان دولت بوده است. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: برگزاری موفقیت‌آمیز این دوره‌ها و رضایت حداکثری -طبق ارزیابی‌ها- و برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان از افتخارات این نهاد است که امیدواریم در آینده نیز با عنایت خداوند متعال این رسالت را چون گذشته به بهترین نحو انجام دهیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول