اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری رزمایش کمک مومنانه قرارگاه حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه دنا+تصاویر

سپاه ناحیه دنا به فرمان ولی امر مسلمین مبنی بر کمک مومنانه لبیک گفت.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه قرارگاه حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه دنا+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، رزمایش کمک مومنانه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه دنا با حضور مسؤولان در محل سالن 9 دی سپاه دنا با توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر برگزار گردید.

سرهنگ ستوده فرمانده سپاه ناحیه دنا در این رزمایش گفت: سپاه شهرستان دنا از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا همراه با سایر ادارات و نهادها فعالیت خود را در زمینه های مختلف تولید ماسک- ضد عفونی و گندزدایی معابر و مراکز پر تراکم همچنین کنترل ورودی اغلب روستاها مخصوصا ورودی پل کتا با همکاری نیروی انتظامی و در سی سخت با همراهی ستاد مردمی شروع کرد و در اغلب مؤلفه‌های بیان شده توسط علوم پزشکی استان حائز رتبه اول گردید که نشان از همدلی و همراهی مردم و مسئولین دارد.

 وی گفت: ناحیه مقاومت بسیج دنا قبل از شروع رسمی رزمایش بزرگ کمک مومنانه قریب به ۴۸۰ بسته غذایی و ارزش تقریبی 192 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان تقسیم کرد و با شروع رزمایش کمک مومنانه اقدام به  شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت که در این مرحله ۷۵۰۰خانواده نیازمند شناسایی و ثبت نام شدند.

این فرمانده افزود: نهایتا با واگذاری و توزیع  بسته های معیشتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به نهادهای مربوطه ۵۱۰۰ خانواده از طرف سپاه شهرستان بسته معیشتی دریافت خواهند کرد که  هزینه تقریبی هر بسته معیشتی معادل ۳۵۰هزار تومان می باشد که شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، رب، خرما، ماکارونی،۴عدد ماسک است.

ستوده نیا در ادامه عنوان کرد: به مردم عزیز اطمینان خاطر می‌دهیم در سپاه و بسیج آستین خدمت رسانی را بالا زده‌ایم و به پاس قدردانی و همراهی مردم در صحنه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه به سفر سردار سلامی به شهرستان دنا اشاره و بیان داشت: حیات سپاه در خدمت رسانی به مردم است و این خدمت رسانی بدون هیچ چشم داشتی از دوره  چله ی دوم انقلاب شرایط به سمت خدمت رسانی بهتری پیش خواهد رفت و در حوزه  زیر‌ساخت و طرح‌های زود بازده که نتیجه اقتصادی سفر سردار سلامی به شهرستان بود اتفاق مثبتی رخ خواهد داد که ثمره ی آن گوارای وجود مردم شهرستان باشد.

فرماندار دنا گفت:سرمایه اجتماعی نظام در اجرای کمک مومنانه بیش از هر زمان دیگر تقویت گردیده است.
پناهی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و به طبع آن در شهرستان گفت:احساس میشد با توجه به موقعیت گردشگر پذیر و کریدور شمال به جنوب بیش از هر چیز این ویروس ما را تهدید کند که  خوشبختانه با پای کار آمدن سپاه,بسیج مردمی,شوراهها,دهیاریها,مردم  تدابیر صورت گرفته بیست روز قبل از همه شهرها و استانها ایست غربالگری در ورودی شهرستان مستقر و  با شیوع ویروس خشن کرونا جنگیدند و هر چند تعدادی از همکاران و شهروندان دچار آسیب هایی شدند ولی با دعای خیر سلامتی آنها بدست آمد.
فرماندار دنا در ادامه عنوان کرد:علیرغم اینکه استان ما سیر صعودی دارد خوشبختانه شهرستان ما  در طول ۱۲ روز گذشته با همت و پای کار بودن همه دستگاهها ثابت و سیر نزولی در مبتلایان به کرونا را دارد.
پناهی گفت: در این رزمایش قرارگاه مومنانه دنا امروز شاهد هستیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در نیمه شعبان افراد,کسبه های و کسانیکه دراین مدت آسیب دیده بودندخواسته شد درحد توان کمک نموده که در هر شهرستان به ریاست امام جمعه محترم و دبیری سپاه پاسداران اقداماتی همچون گذشته در تهیه و توزیع ماسک و امروز هم اقلام خوراکی در اختیار افراد نیازمند قرارگرفت.

 

 

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول