اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید یک میلیون ماسک توسط کارگران بسیجی اصفهان

رئیس بسیج کارگری استان اصفهان گفت: 48 کارگاه خانگی تولید ماسک توسط خواهران کارگر بسیجی و همسران کارگران برپا شد که تا کنون بیش از یک میلیون ماسک تولید و عرضه کرده‌اند.

تولید یک میلیون ماسک توسط کارگران بسیجی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس لنجان، محمدعلی محرابی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ۱۵۵ پایگاه بسیج کارگری در سطح استان اصفهان طرح شیفت ایثار را اجرا می‌کنند.

رئیس بسیج کارگری استان اصفهان در تشریح نحوه اجرای این طرح در کارخانه ذوب‌آهن بیان کرد: در این شیفت کارگران بسیجی حوزه شهید تندگویان نسبت به جمع‌آوری ضایعات مورد نیاز فولادسازی و تکمیل پروژه‌های عقب‌افتاده شرکت اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای شیفت ایثار محدود به هفته کارگر نیست و کارگران بسیجی استان در طول سال نیز این طرح را متناسب با نیاز کارخانه‌ها اجرا می‌کنند.

محرابی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا پایگاه‌های بسیج کارگری نیروهای جهادی خودشان را فراخوان کردند و با ضدعفونی سطح کارگاه‌ها به مقابله با این بیماری پرداختند.

رئیس بسیج کارگری استان اصفهان تصریح کرد: ۴۸ کارگاه خانگی تولید ماسک توسط خواهران کارگر بسیجی و همسران کارگران برپا شد که تاکنون بیش از یک میلیون ماسک تولید و عرضه کرده‌اند.

وی افزود: بسیج کارگری استان اصفهان با پشتیبانی از گروه‌های جهادی کارگری با تهیه اقلام مورد نیاز نسبت به ساماندهی این گروه‌ها برای ضدعفونی معابر شهری اقدام کرد‌.

محرابی در پایان تأکید کرد: فعالیت‌های جهادی گروه‌های کارگری محدود به دوران شیوع کرونا نیست و با همت کارگران بسیجی نسبت به تحقق شعار سال تلاش خواهیم کرد‌.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول