اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

محموله تجهیزات پزشکی قاچاق در یاسوج توقیف شد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی ون در محور بابامیدان-یاسوج خبر داد.

محموله تجهیزات پزشکی قاچاق در یاسوج توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در تشرییح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در محور بابامیدان به یاسوج خودروی ون حامل کالای قاچاق را نیز متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از آن تعدادی تجهیزات پزشکی شامل، یک دستگاه لیزر مو، یک دستگاه کولینگ و یک دستگاه یوپی اس قاچاق که در آن جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول