اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم انجام طرح‌های مشاوره‌ای و درمانی برای معلمان سمنان

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان پیشنهاد می‌شود برای انجام طرح‌های مشاوره‌ای و درمانی برای معلمان استان سمنان اقداماتی انجام دهند.

لزوم انجام طرح‌های مشاوره‌ای و درمانی برای معلمان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: از سوی اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با شهرداری‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای تهیه و نصب بنر و پوستر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان برای گرامیداشت مقام معلم رایزنی شده است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد داده شده است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، برای تجلیل از فرهنگیان و خانواده‌های آنان به پاس زحمات و گرامیداشت مقام معلم اقدام‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: رایزنی‌های خوبی از سوی استانداری سمنان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تأمین اعتبار برگزاری گرامیداشت مقام معلم انجام شده است.

بینایی اضافه کرد: مکاتبه‌هایی با صداوسیما برای برگزاری و تدارک برنامه‌های مختلف در آیین گرامیداشت مقام معلم انجام شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش، پیگیری‌های لازم را در ارتباط با اقدام‌ها و برنامه‌هایی که استانداری سمنان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر گرامیداشت مقام معلم در حال انجام است، داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان پیشنهاد می‌شود برای انجام طرح‌های مشاوره‌ای و درمانی برای معلمان استان سمنان اقدام‌های لازم را در صورت امکان انجام دهند.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول