اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بی‌احتیاطی راننده تریلی عامل تصادف مرگبار محور «سربیشه-ماهیرود»/ فوت ۱۳ نفر

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی در خصوص علت تصادف مرگبار محور «سربیشه- ماهیرود»، گفت: متأسفانه به‌دلیل بی‌حتیاطی راننده تریلی ناشی از انحراف به چپ، ۱۳ نفر قربانی و هفت مصدوم برجای مانده است.

بی‌احتیاطی راننده تریلی عامل تصادف مرگبار محور «سربیشه-ماهیرود»/ فوت ۱۳ نفر

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، به تشریح تصادف مرگبار محور سربیشه- ماهیرود طی روز گذشته پرداخت و اظهار داشت: ساعت 6:40 صبح روز گذشته و در کیلومتر 5 محور درح- سربیشه یک دستگاه تریلی با اتوبوسی که از لانو به سمت سربیشه در حرکت بود، برخورد کرد.

وی با اشاره به خسارت جرحی و جانی این حادثه، بیان داشت: هشت نفر از مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی سربیشه و بیرجند منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طی این حادثه ١٢ نفر در دم جان باختند، تبیین کرد: همچنین خانم میانسالی که از سربیشه در حال انتقال به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بود در بین راه جان باخت و بدین ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه مرگبار به ۱۳ نفر رسید.  

رضایی مطرح کرد: متأسفانه به‌دلیل بی‌حتیاطی راننده تریلی ناشی از انحراف به چپ به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی، ۱۳ نفر قربانی و هفت مصدوم برجای مانده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول