اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین: شیوع کرونا در روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است

رئیس جمهور روسیه روز سه‌شنبه در سخنانی هشدار داد که شیوع ویروس کرونا در این کشور هنوز به اوج خود نرسیده و خواستار تمدید محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع کرونا تا 22 اردیبهشت شد.

پوتین: شیوع کرونا در روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز سه‌شنبه گفت که این کشور با مرحله سختی از همه‌گیری ویروس کرونا مواجه است و خواستار تمدید محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تا 11 ماه مه (22 اردیبهشت) شد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی که در نشستی درباره اقدامات مقابله با ویروس کرونا صحبت می‌کرد، خواستار افزایش خود انضباطی در شرایط آشفته کنونی شد و گفت که شهروندان باید همکاری کنند تا روند شیوع این بیماری کاهش یابد تا در این صورت امکان کاهش مرحله به مرحله محدودیت‌ها اجرا شود.

پوتین گفت که شیوع ویروس کرونا در روسیه هنوز به اوج خود نرسیده و دولت در حال بررسی کاهش تدابیر اتخاذ شده برای ویروس کرونا پس از 12 مه (23 اردیبهشت) است.

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: «جهان برای نخستین بار با همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شده اما به لطف تلاش دانشمندان و پزشکان، ما هم اکنون بیشتر در باره این ویروس می‌دانیم و می‌توانیم به پیش‌بینی پرداخته و راهبردها و تاکتیک‌های مناسب را اتخاذ کنیم.»

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به بیش از 93 هزار نفر رسیده که از این تعداد 867 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول