اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز رزمایش ضیافت همدلی اوقاف تهران با توزیع ۳۰هزار بسته حمایتی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران گفت: رزمایش همدلی اوقاف استان تهران با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی از مقابل آستان شیخ صدوق(ره) در شهرری آغاز شد.

آغاز رزمایش ضیافت همدلی اوقاف تهران با توزیع ۳۰هزار بسته حمایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی مستقر در آستان شیخ صدوق(ره)، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان همگام با همه دستگاه‌ها و نهادها، در سازمان اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت همدلی را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای کمک به نیازمندان آغاز کردیم.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش ۱۱۰ هزار بسته شامل مواد غذایی در کل کشور از محل موقوفات سازمان اوقاف بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۳۰هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود، یادآور شد: رزمایش همدلی تهران امروز از آستان شیخ صدوق در شهرری با توزیع ۱۰هزار بسته آغاز شد و مابقی نیز طی روزهای آینده بین خانواده‌های بی‌بضاعت در سرتاسر استان تهران توزیع می‌شود.

عبداللهی ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی را ۴۰۰هزار تومان بیان کرد و ابراز داشت: طرح رزمایش همدلی در مرحله دوم نیز با همین کیفیت اجرا خواهد شد و سعی می‌کنیم کمیت آن نیز به همین تعداد باشد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول