اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که موانعی در تولیدات خود دارند هیئت خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می‌شود.

خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ابراهیم کریمی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل موانع تولید در شهرستان اظهار کرد: برخی مواقع بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مصوبات ستاد تسهیل موانع تولید را اجرا نمی‌کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان «هیئت خبرگان اقتصادی» در گلستان تشکیل می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از معرفی چهار نفر اعضای هیئت خبرگان اقتصادی توسط استاندار خبر داد و گفت: تعداد اعضای این هیئت پنج نفر است که با معرفی استاندار خواهد بود و تاکنون چهار نفر از این اعضای معرفی شدند که به زودی این هیئت با معرفی نفر پنجم فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: این اعضا با حکم مدیر عامل بانک مرکزی شروع به کار خواهند کرد تا با برگزاری جلسات بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کنند.
کریمی گفت: اگر بانک یا دستگاه اجرایی مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید را اجرا نکند تولید کنند و یا متقاضی می تواند درخواست تجدیدنظر در هیئت خبرگان اقتصادی کند و هر تصمیمی که در این هیئت گرفته شود بانک عامل و یا دستگاه اجرایی مکلف به اجرای آن خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان گنبدکاووس در حوزه صنعت خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه های صنعتی مهم کشور در گنبدکاووس اجرا می‌شود و این شهرستان به عنوان پایلوت برخی از طرح‌های صنعتی در کشور مطرح است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول