اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نتیجه تست کرونای حناچی/ غربالگری سلامت 66 هزار کارگر و کارمند شهرداری

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به انجام غربالگری سلامت66 هزار کارگر و کارمند شهرداری گفت: حناچی 2 بار تست کرونا داده است که در هر 2 بار نتیجه منفی بوده است.

نتیجه تست کرونای حناچی/ غربالگری سلامت 66 هزار کارگر و کارمند شهرداری

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره غربالگری و پایش سلامت کارمندان و کارگران شهرداری تهران، اظهار داشت:‌ از 9 فروردین تاکنون بیش از 66 هزار کارگر و کارمند در شهرداری پایتخت غربالگری سلامت شده و تست مربوط به کرونا برای آنها انجام گرفته که نتیجه تست کرونای 59 نفر از این افراد مثبت بوده است.

وی افزود: در میان افراد غربالگری شده، 15 هزار نفر پاکبان  بوده‌اند همچنین نیروهایی که دورکار هستند نیز از آنها درخواست‌ کرده‌ایم جهت انجام غربالگری به مراکز شهرسالم مراجعه کنند.

چوبینه ادامه داد: 53 تیم پزشکی شرکت شهرسالم به مناطق و سازمان‌های شهرداری اعزام شده‌اند تا غربالگری و پایش سلامت کارکنان و کارمندان را انجام دهند و این غربالگری در 18 درمانگاه شهرسالم و دو پایگاه ویژه نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌بیش از هزار پزشک و پرستار قرارداد همکاری با شرکت شهرسالم دارند که برخی از آنها خرید خدمت بوده و برخی کارمند شهرداری هستند.

وی در پاسخ به اینکه پیروز حناچی شهردار تهران چند بار تست کرونا انجام داده است گفت:‌شرکت شهرسالم دو بار تست کرونا برای حناچی انجام داده که خوشبختانه در هر دو بار نتیجه تست منفی بوده است.

چوبینه در مورد وضعیت شهردار منطقه 13 نیز گفت: ایشان وضعیت جسمانی خوبی دارند و فعالیت کاری خود را آغاز کرده‌ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول