اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ابتکار یک ناشر برای روز معلم/ کتاب‌های خوب برای معلمان خوب

نشر شهیدکاظمی به بهانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بسته‌های فرهنگی کتاب برای هدیه روز معلم با عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» آماده کرده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

ابتکار یک ناشر برای روز معلم/ کتاب‌های خوب برای معلمان خوب

به گزارش خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری (مدظله) می‌فرمایند: «قشر معلم از عزیزترین، زحمتکش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه‌اند.» در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگمرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

نشر جهادی شهید کاظمی به بهانه روز معلم  و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده سازی بسته‌های فرهنگی کتاب جهت هدیه روز معلم تحت عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» کرده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش آموزان قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز می‌باشد توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌‌شود. در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب شود.

لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک ۹۹ (با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و تک متن‌ها و سخنرانی‌ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است)  حساب می‌‌شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه  یادداشت، نشانه کتاب (چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و سفارش این بسته‌های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال کلمه «معلم خوب من» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول