اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کارگاه‌های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در پی گسترش ویروس کرونا، برای اولین بار کارگاه‌های آموزشی گردشگری مجازی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا ایزدی عصر امروز در بازید از برنامه‌های گردشگری مجایز اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در استان، علاقمندان و فعالان گردشگری می‌توانند به زودی از آموزش دوره های گردشگری  مجازی بهره ببرند.

وی تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر و تسهیل در ورود به سامانه آموزش‌های الکترونیکی و تعریف کلاس و بارگذاری محتوا، فایل‌های راهنما به صورت تصویری و متنی تهیه  شدند و از طریق لینک آن  علاوه بر اینکه یک کارگاه آموزشی مجازی  در این زمینه برنامه‌ریزی شده است، که علاقمندان می‌توانند از این فایل های آموزشی استفاده کنند.

  ایزدی با اشاره به این‌که یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، اظهار کرد: در کلاس‎های آنلاین گردشگری استان مرکزی علاوه بر امکان ضبط کلاس‎ها و مشاهده مجدد، امکان استفاده از نقطه نظرات خانواده‌ها نیز وجود دارد.

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: این آموزش ها با هدف آشنایی با گردشگری مجازی است که به زودی برگزار خواهد شد. 
وی افزود: فایل‌هایی که ضبط می شود و در سایت و شبکه های مجازی اداره کل در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند به صورت آفلاین و به هر تعداد دفعات که دوست داشته باشند، بازبینی کنند.

وی ادامه داد:  در شرایط فعلی با رکود سفر و مواجه تعطیلی فرصت مناسبی برای اجرای دوره های آموزشی نظری و کسب اطلاعات جدید حتی در مواجهه با شرایط ایجاد شده و دوران پساکرونا برای علاقمندان و فعالان این صنعت ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول