اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۳۰/ شهید تقى نورى: جوانان برای یاری اسلام و ملت‌های مظلوم به پا خیزید

شهید تقى نورى در وصیت‌نامه خود آورده است: جوانان عزیز! همه ما از بزرگ گرفته تا کوچکمان مسئولیم در برابر ملت‌هاى تحت ستم و در برابر خون شهدا برخیزیم و بکوشیم به یارى الله ملت‌هاى مظلوم را از چنگ چپاولگران نجات دهیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلى اش حضرت ولى عصر(عج) تحویل دهیم.

۸۳۰/ شهید تقى نورى: جوانان برای یاری اسلام و ملت‌های مظلوم به پا خیزید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید تقى نورى:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار الها، معبودا، مولاى من، اى خداوند سبحان این براى چندمین بار است که وصیت‌نامه مى‌نویسم خودم خوب می‌دانم که لیاقت شهید شدن را ندارم ولى ازا عماق قلبم و با تمام وجودم راضى هستم به رضاى حضرتت اى خداى مهربان.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و درود و سلام بر پیامبر بزرگ اسلام که چگونه زیستن را به ما آموخت وسلام بر فرزند بزرگوارش حضرت حسین(ع) که چگونه مردن را به ما آموخت و درود بر حضرت ولى عصر(عج) فرمانده کل قواى اسلام و نایب خاص آن حضرت امام خمینى.

هان اى شهیدان در جوار حق‌تعالى آسوده خاطر باشید که ملت شریف و بزرگ اسلام پیروزى شما را از دست نخواهد داد. اى جوانان جبهه‌ها را تقویت کنید و امام را تنها نگذارید. برادران و خواهران عزیزم امام امت را که نایب حجت خداست اطاعت کنید و خود را لایق این رهبرى سازید زمانى نرسد که از امام عزیز جلوتر بزنید که گمراه مى‌شوید و از او عقب نمانید که هلاک مى‌شوید. به هیچ چیز غیر خدا و کتاب او دل نبندید که دنیا زودگذر است و دنیا وفایى ندارد فریب زرق و برق دنیا را نخورید اگر باور ندارید به گورستان بروید و شهداى شش هفت ساله خودمان را نگاه کنید این دلیلى است بسیار بزرگ و اما روشن‌تر از آن خویشاوندان خودتان که در قبرستان خوابیده‌اند، عبرت بگیرید. مردم شما الان در محضر خدا هستید و امتحان مى‌شوید خوشا به حال آن افرادى که با موفقیت بیرون مى‌آیند.

حال وظیفه ما چیست؟! وظیفه ما در مقابل این خون‌هاى پاک، بندگى خدا و عمل به احکام اسلام است. اى کسانى که دل شما با اباعبدالله و شهیدان انقلاب است موقعى انسان مى‌تواند حسینى بودن را ادعا کند که با  یزید زمان مبارزه کند. شهید کسى را می‌خواهد که وقتى در خون خود غلتید رسالتش را به دوش بگیرد. روحانیت خط امام را از خود جدا ندانید که این آرزوى امپریالیسم شرق و غرب است.

شما جوانان عزیز مخصوصا برادران حزب‌اللهى و برادران سپاه عاجزانه می‌خواهم تولى و تبرى را هیچ موقع فراموش نکنید و بدان عمل نمایید. جوانان عزیز همه ما از بزرگ گرفته تا کوچکمان مسئولیم در برابر ملت‌هاى تحت ستم و در برابر خون شهدا برخیزیم و بکوشیم به یارى الله ملت‌هاى مظلوم را از چنگ چپاولگران نجات دهیم تا این انقلاب را به پیروزى کامل رسانده و به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولى عصر(عج) تحویل دهیم.

شما مردم در این راه جز از خداوند سبحان از هیچ کس نهراسید. برادرانم نکند در رختخواب ذلت بمیرید که اباعبدالله‌الحسین(ع) در میدان نبرد شهید شد مبادا در حال بی‌تفاوتى بمیرید که علی‌اکبر حسین(ع) در راه حسین و با هدف شهید شد.

مادران مبادا از رفتن عزیزانتان به جبهه جلوگیرى کنید که اینها امانتى بیش نیستند و فردا در محضر خدا نمى‌توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل کربلا را نمود.

 شما خواهران حزب‌الله در همه جا حجاب را رعایت کنید و سخت با بى‌حجابى و بی‌بند و بارى در جامعه مبارزه کنید و نگذارید در شهر شهیدان بى‌حجابى رواج پیدا کند حفظ حجاب شما به منزله جنگیدن در سنگر حساب می‌شود.

پدر و مادر عزیزم آنقدر برایم زحمت کشیده‌اید آنقدر شما را اذیت کرده‌ام که دیگر زبان عذر خواستن ندارم مى‌دانم که شما مادر عزیز به خاطر زهرا(س) از این فرزند عاصى و گنهکار می‌گذرید و حلالش کنید از خدا بخواهید که او را در قهر و غضب خود نسوزاند. اگر خواستید براى من گریه کنید به یاد مظلومیت حضرت زهرا(س) و زینب(س) گریه کنید.

از خداوند سبحان مى‌خواهم که اگر صلاح دید پیکرم را همچون ابوالفضل عباس(ع) تکه تکه کند تا پیش مولا و سرورم حسین سربلند و روسفید باشم. برایم لباس عزا نپوشید چون ما شهدا را خدا خریده و ما با خدا معامله کردیم لذا عزا لازم نیست گریه اشکال ندارد چون اول کسى که فرمود براى شهید گریه کنید خود خدا بود و رسول خدا بود که به جبرییل فرمود برو و بر حسین من گریه کن گریه بر شهید ثواب دارد ولى گریه شما به یاد حسین و اهل بیت(ع) او باشد.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول