اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

بررسی الزامات جهش تولید و آثار بحران کرونا در تولید

دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۹ با دو دستور جلسه بررسی الزامات جهش تولید و تحقق شعار سال و بررسی آثار بحران شیوع کرونا بر تولید به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

بررسی الزامات جهش تولید و آثار بحران کرونا در تولید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایدرو، در این نشست، گزارشی از تهدیدها و فرصت های سال جهش تولید و اثرات کرونا بر کسب و کارها و شرکت های تولیدی توسط کارگروه حمایت از جهش تولید و تاب آوری صنعتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی برگزار شد، ضمن بررسی و تبادل نظر درباره موضوعات مذکور تصمیم گرفته شد کلیه گزارش های دستگاه های اجرایی توسط کارگروه جمع آوری و تحلیل شود و برای تصمیم گیری در زمان مناسب و با مشارکت حداکثری صاحب نظران به مقامات کشور ارائه شود.

در این نشست همچنین محمدرضا عبداللهی معاون برنامه ریزی و توسعه ایدرو از اقدامات و تمهیدات سازمان گسترش و شرکت های تابعه در مقابله با ویروس کرونا و تهیه مواد و اقلام بهداشتی گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول