اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تدوین برنامه‌های جدید برای همزیستی با کرونا/خروج کارگران از کارگاه‌های عمرانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به ماندگاری فعلی ویروس کرونا و نامشخص بودن پایان آن برنامه های جدید برای همزیستی با این ویروس تدوین شده است.

تدوین برنامه‌های جدید برای همزیستی با کرونا/خروج کارگران از کارگاه‌های عمرانی

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص تأثیر شیوع بیماری کرونا بر کارهای فنی و عمرانی در شهرداری تهران گفت: اولین تآثیر این بیماری خروج کارگران از کارگاه‌های عمرانی بود.

وی افزود: با شیوع این بیماری بسیاری از کارگران ما که در کارگاه های عمرانی مشغول به فعالیت بودند برای دیدار با خانواده‌های‌شان کارگاه‌ها را ترک کرده و حتی در پاره ای از موارد بدون تسویه حساب کار را رها کردند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: همین امر باعث شد برای مثال پروژه گیشا که به مرز تکمیل 98 درصدی رسیده بود چند روزی کارهای عمرانی تعطیل شود.

وی تصریح کرد: اما از آنجا که نمی شود به دلیل شیوع این ویروس کارهای عمرانی شهر را تعطیل کرد به فکر راه چاره و تغییر مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم.

صبوری دیلمی گفت: در اولین گام به این نتیجه رسیدیم که باید چند سناریو داشته باشیم. برای مثال یک سناریو پایان کرونا در اواخر خرداد بود. سناریو دوم پایان کرونا تا آخر شهریور بود و نهایتا سناریوی آخر هم وجود کرونا تا زمان نامعلوم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: برای هر کدام از این زمان ها یک سری اقدامات عملیاتی مجزا در نظر گرفته شد تا کارهای فنی انجامش به تأخیر نیفتد.

وی افزود: از سوی دیگر کارهای عمرانی شهر تهران یک اولویت بندی شد تا بدانیم که در هر زمان چه اقدامی برای شهر باید در حوزه عمرانی انجام شود.

صبوری گفت: این برنامه‌ها تدوین شده است و در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول