اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 290 بسته اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: 290 سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی رایگان با هدف کمک به خانواده‌های کم برخوردار، آسیب پذیر و بیماران خاص در مناطق روستایی و شهری این شهرستان به منظور مقابله با شیوع کرونا توزیع شد.

توزیع 290 بسته اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن شکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب پذیر در مناطق روستایی ماهنشان با همکاری داوطلبان و جوانان هلال احمر 250 بسته بهداشتی و ضدعفونی رایگان تهیه و در مناطق محروم توزیع شد.
وی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان ماهنشان در دو مرحله انجام شد، افزود: ابتدا 100 بسته و سپس 150 بسته در بین خانوارهای مناطق روستایی کم برخوردار و بیماران خاص شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: تاکنون نیز 40 سبد غذایی در بین خانوارهای کم برخودار شهرستان توزیع شده که این مهم در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.
شکری تاکید کرد: هلال احمر شهرستان ماهنشان به منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس اقدام به ضدعفونی منازل مسکونی خانوارهای کم برخوردار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کرد.
وی یادآوری کرد: ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد در سطح شهرستان از دیگر اقدامات هلال احمر ماهنشان در کنار تب سنجی و غربالگری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول