اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین باربران ایرانی و افغانستانی بازار تهران+فیلم و عکس

تولیت امامزاده زید(ع) محله بازار از تهیه حدود یک هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این بسته‌ها بین باربران ایرانی و افغانستانی بازار توزیع می‌شود.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین باربران ایرانی و افغانستانی بازار تهران+فیلم و عکس

حجت‌الاسلام سعید مرادزاده، تولیت آستان مقدس امامزاده زید (ع) محله بازار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت این آستان در ماه رمضان اظهار داشت: پس از شیوع کرونا خادمان برای نیازمندان به جمع‌آوری نذورات پرداختند؛ به طوری که هر هفته بین افراد نیازمند که کرونا زندگی آن‌ها را دچار مشکل کرده بود، بسته‌های معیشتی توزیع می‌شد.

بازاری‌ها هم برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا پای کار آمدند

وی با بیان اینکه پس از فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان در رزمایش همدلی فعالیت‌های ما جدی‌تر شد، افزود: پس از این فرمایشات، اقدامات برای کمک به نیازمندان‌توسعه یافت و با وجود اینکه بازار هم از اواخر سال گذشته بسته بودند و بازاری‌ها درآمدی نداشتند، اما پای کار آمدند تا با کمک مؤمنانه برای نیازمندان بسته حمایتی تهیه کنیم.

بیش از ۵۰۰ میلیون‌ تومان برای تهیه بسته معیشتی جمع‌آوری شد/ توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین باربران بازار

حجت‌الاسلام مرادزاده با اشاره به تهیه حدود یک هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان خاطرنشان کرد: باربران بسیاری در بازار فعالیت می‌کنند که روزمزد بودند و اکنون با تعطیلی بازار و شیوع کرونا درآمدی ندارند و به سختی زندگی می‌گذرانند. بر همین اساس حدود یک هزار نفر از این افراد شناسایی شده‌اند و بسته‌های معیشتی بین آ‌نها توزیع می‌شود.

تولیت امامزاده زید (ع) با بیان اینکه این افراد از مردم کشورمان و همچنین برادران افغانستانی هستند، تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم ذره‌ای از مشکلات آن‌ها را برطرف کرده و سفره‌های ماه رمضان آن‌ها را رنگین کنیم.

به گزارش فارس، بسته معیشتی ماه رمضان که توسط خادمان امامزاده زید (ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود، به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان است که در این بسته علاوه بر مواد بهداشتی، اقلامی همچون برنج، چای، قند، شکر، رب، ماکارونی، نمک، تن ماهی، رشته و ... قرار دارد.

در ادامه فیلم و ‌تصاویری از رزمایش همدلی بازاری‌ها در امامزاده زید (ع) مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول