اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ثبت بیش از هزار مورد ابتلا در آلمان در شبانه‌روز گذشته

آلمان در شبانه‌روز گذشته بیش از هزار ابتلا و 100 فوتی را ثبت کرد و تعداد مرگ‌ومیر این کشور به حدود 6 هزار نفر افزایش یافته است.

ثبت بیش از هزار مورد ابتلا در آلمان در شبانه‌روز گذشته

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیاد «رابرت کخ» که یک نهاد دولت فدرال آلمان و مسئول کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در این کشور است، موارد تایید شده ابتلا به کرونا در آلمان در شبانه‌روز گذشته را هزار و ۱۸ نفر اعلام کرده که به این ترتیب آمار مبتلایان به ۱۵۵ هزار و ۱۹۳ نفر رسید.

به گزارش رویترز، بنابر این آمار، همچنین این کشور ۱۱۰ فوتی را ثبت کرده تا میزان مرگ‌ومیر ناشی از کووید-۱۹ در آن به ۵ هزار و ۷۵۰ نفر برسد.

پایگاه اینترنتی worldometers که آخرین آمار ابتلا و تلفات کرونا در جهان را ثبت می‌کند، این آمار را در آلمان ۱۵۷ هزار و ۷۷۰ مبتلا و ۵ هزار و ۹۷۶ فوتی ثبت کرده است.

آلمان به لحاظ تعداد ابتلا چهارمین کشور اروپایی درگیر و پنجمین کشور جهان است. اما به لحاظ تلفات، بعد از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و بلژیک قرار می‌گیرد.  

بر اساس آمار کلی این پایگاه، تاکنون ۲ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۳ نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند، ۲۰۷ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸۷۸ هزار و ۹۷۲ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول