اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دانشجویان در نخستین مرحلۀ رزمایش کمک مؤمنانه، 2500 بسته غذایی توزیع می‌کنند

مسؤول بسیج داشجویی استان قزوین گفت: برای ماه مبارک رمضان بیش از 7500 سبد کالا توسط بسیج داشجویی استان قزوین برای استان پیش بینی شده که 2500 بسته آن در مرحله اول توزیع می‌شود.

دانشجویان در نخستین مرحلۀ رزمایش کمک مؤمنانه، 2500 بسته غذایی توزیع می‌کنند

عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بسیاری از اقشار جامعه با توجه به شیوع کرونا بیکار شدند و نیازمند بسته‌های معیشتی هستند که تلاش می‌شود ضمن حفظ کرامت آنها این بسته‌ها توزیع شود.

کاظمی عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در سال گذشته تا پیش از ماه رمضان امسال، دو هزار و ۸۰۰ بسته ارزاق تهیه شده است و پس از بسته بندی در دو مرحله، میان خانواده‌های محروم و نیازمند سطح استان توزیع شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به بسته‌های معیشتی که در طرح رزمایش کمک مؤمنانه میان نیازمندان توزیع می‌شود، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان بیش از 7500 سبد کالا توسط بسیج داشجویی استان قزوین برای استان پیش بینی شده که 2500 بسته آن در مرحله اول از امروز توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان و توجه به موضوع ماه مبارک رمضان است و با توجه به زمینه‌ای که ایجاد شده بود این رزمایش انجام شد.

کاظمی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در نیمه رمضان و در روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) انجام می‌شود و مرحله سوم رزمایش در روز عید فطر برگزار خواهد شد و در هر مرحله بیش از 2هزارو پانصد بسته معیشتی پیش بینی شده که ارزش هر بسته بین 250هزارتومان تا 300 هزار تومان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول