اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شگرد عجیب زورگیر مسافرکش نما در تبریز/ اعتراف به 4 فقره زورگیری

فرمانده انتظامی تبریز گفت: فردی که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می‌کرد با همکاری مردم با پلیس دستگیر شد.

شگرد عجیب زورگیر مسافرکش نما در تبریز/ اعتراف به 4 فقره زورگیری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: راننده مسافرکش‌نما با خودرو پراید و با نصب تابلوی تاکسی تلفنی، خانم جوانی را به‌عنوان مسافر در منطقه باغمیشه تبریز سوار خودرو می‌کند.

وی افزود: مسافر مزبور با مشاهده وضعیت غیرمتعارف داخل خودرو، درخواست توقف و پیاده شدن از خودرو می‌کند که راننده نیز اهرم تعبیه شده در سقف خودرو برای  ضربه زدن و انتقال مسافر به صندوق عقب را رها می‌کند که خانم نیز با هوشیاری صفحه را رد کرده و ضمن درگیری با راننده از رانندگان عبوری در خواست کمک می‌‌کند.

این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو سواری دوو‌ای که متوجه موضوع می‌شود، ضمن اطلاع به  پلیس 110 با کمک سایر مردم، متهم را تعقیب و در نهایت به همراه یکی از خودروهای عبوری دیگر ضمن برخورد با خودروی پراید آن را متوقف می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: ماموران گشت کلانتری 17 پس از حضور در محل متهم  که در حال فرار بود  با همکاری مردم دستگیر و به یگان انتظامی منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته  مشخص شد متهم در تاریخ 26 فروردین 99، خودرو پراید را از شهر جدید سهند ربوده و از آن برای سرقت به عنف و زورگیری استفاده می‌کرده که تاکنون به چهار فقره سرقت به عنف و زورگیری نیز اعتراف کرده است.

وی درباره نحوه زورگیری و سرقت نیز ،گفت: متهم با تعبیه یک صفحه فلزی به سقف خودرو و دست‌کاری در پشتی صندلی عقب، پس از سوار کردن طعمه‌های خود، صفحه مزبور را رها و پس از برخورد با مسافر و وارد کردن ضربه ناگهانی و چرخش پشتی صندلی، مسافر به صندوق عقب خودرو پرتاب می‌شود.

نوروزی ضمن قدردانی از همکاری مردم تبریز در دستگیری متهم، به شهروندان توصیه کرد: از سوار شدن به خودروهای مسافرکش شخصی خودداری کرده و اگر شکایتی در این رابطه داشته باشند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول