اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک‌های مومنانه سپاه در کردستان

فرمانده سپاه کردستان از توزیع ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در قالب مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان خبر داد.

توزیع بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک‌های مومنانه سپاه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در اجرای مرحله اول رزمایش بزرگ مومنانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از مسوولان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال فرموردند چه خوب است رزمایش گسترده‌ای برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا برگزار شود سپاه در این زمینه رزمایش بزرگ کمک مومنانه را استارت زد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: با کمک پایگاه‌های مقاومت رزمایش سراسری کمک مومنانه در ۲۳ فروردین ماه امسال آغاز شد و ۲۵ هزار و ۸۰۵ خانوار شناسایی شدند که پس از بررسی‌های دقیق و هماهنگی با کمیته امداد و بهزیستی ۱۸ هزار و ۸۲۰ خانوار تایید شد.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی آماده توزیع است که تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۰ بسته ان توسط سپاه تهیه شده و ۲ هزار و ۵۲۰ بسته ان کمک‌های مردمی است.

سردار حسینی اذعان داشت: ارزش این بسته‌ها ۴۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال است که در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

وی اقلام این بسته معیشتی را شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و خرما عنوان کرد.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: تا قبل از برگزاری این رزمایش ۲۸ کارگاه ماسک راه‌اندازی شد که تاکنون ۵۰۴ هزار و ۳۷۰ ماسک تولید کرده‌اند.

وی همچنین تولید ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی، ۹ هزار و ۵۰۰ شیلد، فعالیت ۱۰ هزار و ۵۰۲ نفر روز در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تولید و توزیع ۲۳ هزار و ۲۸۸ لیتر آب ژاول را از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس کردستان در ایام کرونایی استان برشمرد.

سردار حسینی ادامه داد: تاکنون ۱۲۶ هزار و ۷۰۳ بسته معیشتی و بهداشتی در استان توزیع شده است صمن اینکه سازمان اطلاعات سپاه هم ۴ هزار و ۵۰۰ عدد محلول ضدعفونی را به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا کرده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول