اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا به دستگاه MRI مجهز شد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه ام‌آر‌آی روز دنیا در بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا مستقر شد.

بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا به دستگاه MRI مجهز شد

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به ورود دستگاه ام‌آر‌آی به شهرضا اظهار داشت: دستگاه ام‌آر‌آی یکی از نیازها و خواسته‌های مردم شهرضا بود، مردم برای انجام یک ام‌آر‌آی باید سه نوبت به اصفهان عزیمت می‌کردند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ با بخش خصوصی برای تأمین ام‌آر‌آی وارد مذاکره شدیم تا این دستگاه را در شهرضا راه‌اندازی کنند اما به دلیل نوسانات ارز میسر نشد، افزود: بعد از بخش خصوصی، به بخش دولتی روی آوردیم و با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های فروش نفت، کار سخت شد، اما همچنان این مسأله پیگیری شد.

وی با بیان این‌که بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرضا به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان جنوب استان اصفهان و فوق تخصصی بودن آن باید امکانات لازم را داشته باشد، گفت: حدود سه سال دستگاه ام‌آر‌آی برای شهرضا پیگیری شد تا در نهایت در اسفند ۹۸ این دستگاه وارد ایران شد و در گمرک قرار گرفت.

محمودی با بیان این‌که با شیوع کرونا ترخیص آن با تأخیر انجام شد و در حال حاضر این دستگاه وارد شهرضا شد، عنوان کرد: این دستگاه نخستین دستگاه پیشرفته ام‌آر‌آی در استان اصفهان است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرضا به جنوب استان اصفهان و استان‌های همجوار خدمات‌رسانی می‌کند، بیان کرد: دستگاه ام‌آر‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تهیه شده و این خدمتی برای مردم است و باید خدمات بهداشت و درمان برای مردم فراهم شود.

وی با بیان این‌که برای خرید این دستگاه ۵۰ درصد از منابع وزارت بهداشت و درمان و ۵۰ درصد نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأمین شده است، اضافه کرد: در تابستان امسال نیز دستگاه سی‌تی‌اسکن وارد شهرضا می‌شود و بیمارستان از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و پزشک متخصص کمبودی ندارد و مسؤولان بیمارستان باید مدیریت کنند و به مردم خدمات دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول