اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تقویت فعالیت گروه تئاتری تولید ماسک در مرکز شهر /تولید بیش از 400 ماسک روزانه

مصطفی بیات، هنرمند تئاتر کشور و گروهش که تقریبا از ابتدای شیوع کرونا دست به تولید و توزیع ماسک برای نیازمندان زدند، پس از چند دوره فعالیت خانگی و حضور در تماشاخانه سرو، این بار سر از ساختمان هنری وزارت ارشاد در آورده اند.

تقویت فعالیت گروه تئاتری تولید ماسک در مرکز شهر /تولید بیش از 400 ماسک روزانه

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مصطفی بیات هنرمند تئاتر  کشور از سال گذشته تاکنون به همراه تعدادی از هنرمندان و داوطلبان در منازلشان و سپس در تماشاخانه سرو شروع به دوخت و دوز ماسک و توزیع وسایل بهداشتی و ضدعفونی برای نیازمندان کردند. از بیات و گروهش چند خبر و گزارش در خبرگزاری فارس منتشر کردیم.

پس از فعالیت این گروه در تماشاخانه سرو دو مرتبه این گروه به منازل رفتند و کارهایشان را خانگی ادامه دادند چراکه شرایط برای حضور در مرکز شهر برایشان محیا نبود اما همچنان تلاش می کردند.

بیات که این روزها به همراه گروه و چرخ های خیاطی شان به ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خیابان نجات الهی شمالی منتقل شده اند، در گفت وگو با فارس گفت: ما هنوز هم ماسک تولید می کنیم اما این بار با کمک ابراهیم  گله دار زاده، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خیابان نجات الهی در مرکز شهر آمده ایم و در ساختمان فرهنگی ـ هنری ارشاد مستقر شده ایم.

 

وی در ادامه افزود: خدا را شکر که ماسک های ما کاملا با کیفیت است و دست نیازمندان واقعی می رسد و در بازار آزاد فروخته نمی شود.

بیات یاداور شد: تازگی ها مطلع شدیم برخی بیمارستان ها ماسک هایی که خیرین هدیه می کنند و رایگان در اختیارشان قرار می دهند را در داروخانه ها به صورت آزاد به مردم می فروشند این باعث عدم اعتماد مردم و خیرین می شود و احتمال دارد درآینده اگر بیمارستان ها مجدد به مشکل بربخورند یا با کمبود لازم مصرفی روبه رو شوند، هیچکس به آنها اعتماد نکند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم هرچه زودتر روزهای کرونایی تموم شود و ما هم بتوانیم دوستان و عزیزانمان را به آغوش بکشیم.

این هنرمند تئاتر درباره فعالیت های روزانه شان توضیح داد: در حال حاضر ما 5 چرخ خیاطی در اختیار داریم. روزانه حدود 200 ماسک در ساختمان هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حدود 200 ماسک هم در کارگاه های خانگی مان تولید میکنیم. خدا را شکر که ما به این کار علاقه زیاد پیدا کرده ایم، دوستان خیلی خوبی یافتیم که امیدواریم این دوستی ها موجب همکاری و پیشرفت ما در عرصه تئاتر نیز بشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول