اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۵۰۰ تن نهاده دامی در سمنان توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان قرار گرفت.

۴۵۰۰ تن نهاده دامی در سمنان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدحسن میرعماد با اشاره به مشکلات موجود در تأمین نهاده‌های دامی در سراسر کشور اظهار کرد: متأسفانه در یک ‌ماه اخیر، به علت عدم تأمین ارز، مقداری از نهاده‌های دامی در بنادر کشور باقی ماند و این امر سبب شد تا تولیدکنندگان در تأمین نهاده دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه با پیگیری مسؤولان ذی‌ربط حمل نهاده‌های دامی از بنادر آغاز شد، ابراز امیدواری کرد که مشکل تأمین نهاده‌های دامی در اسرع وقت رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در 15 روز گذشته، از سوی شرکت پشتیبانی امور دام که وظیفه آن تأمین بخشی از نهاده موردنیاز بهره‌برداران است، چهار هزار و 500 تن نهاده دامی شامل دو هزار و 700 تن ذرت و یک هزار و 800 تن سویا در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

میرعماد با اشاره به اینکه ذخایر اقلام اساسی در استان سمنان مطلوب است، گفت: خوشبختانه با تأمین ارز موردنیاز حمل 40 هزار تن از مبادی به استان‌های مختلف آغاز شده و امیدواریم این مشکل به‌زودی رفع شود.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول