اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

135 دانش‌آموزان دور از «شاد» بسته آموزشی دریافت کردند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری پک‌های آموزشی بین 135 دانش‌آموز ناحیه یک زنجان توزیع شده است، گفت: این دانش‌آموزان در 11 روستای ناحیه یک زنجان حضور دارند.

135 دانش‌آموزان دور از «شاد» بسته آموزشی دریافت کردند

حمید حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تلاش آموزش ایجاد شرایط برابر آموزشی برای همه دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا آموزش تحت تاثیر قرار گرفت، عنوان کرد: در این ایام با ایجاد بستر در فضای مجازی بین معلم و دانش‌آموز حتی در دورترین نقاط نیز ارتباط برقرار شد.

وی با بیان اینکه برای برقراری عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان تلاش شده است، ادامه داد: با پیش‌بینی برنامه‌های مختلف دانش‌آموزان از فرآیند تعلیم و تربیت دور نباشند.

حاتمی با اشاره به اینکه آموزش در این ایام در بستر فضای اینترنتی و مجازی اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: با توجه به عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به این بستر آموزش و پرورش ناحیه یک اقدام به توزیع پک آموزشی در بین این دانش‌آموزان کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری پک‌های آموزشی بین 135 دانش‌آموز  ناحیه یک زنجان توزیع شده است، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 11 روستای ناحیه یک زنجان حضور دارند.

وی گفت: پک آموزشی، پرورشی، لوازم ورزشی و بهداشتی از جمله محتوایی است که در این بسته‌ها به دانش‌آموزان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول