اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

حضور فعال و موثر آیت‌الله امینی در تألیف کتب درسی دینی دانش‌آموزان

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: در پیشینه فعالیت‌های علمی و آموزشی آیت‌الله امینی، حضور فعال و موثر در تألیف کتب درسی دینی دانش‌آموزان به چشم می‌خورد.

حضور فعال و موثر آیت‌الله امینی در تألیف کتب درسی دینی دانش‌آموزان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درپی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، فقدان این عالم ربانی و مجاهد نستوه را تسلیت گفت و برای آن فقیه عالیقدر علو درجات را از خداوند منان خواستار شد.

در متن پیام تسلیت وزیر آموزش ‌و پرورش آمده است: خبر درگذشت عالم مجاهد و فقیه پارسا، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان‌الله تعالی علیه عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 ‌این عالم جلیل‌القدر از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و از شخصیت‌های‌ ارزشمند و علمای بزرگ بودند و در تمام عمر پر خیر و برکت خود به نشر علوم قرآنی و ترویج معارف اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و تعالی کشور پرداختند.

در طول مسیر انقلاب اسلامی این مجاهد نستوه، همواره از یاران صدیق حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بود و با همت و تلاش والا، خدمات ارزشمندی را به ‌نظام اسلامی ارائه نمودند.

همچنین در پیشینه فعالیت‌های علمی و آموزشی ایشان حضور فعال و مؤثر در تألیف کتب درسی دینی دانش‌آموزان به چشم می‌خورد.

اینجانب فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم ایشان، ملت شریف و بزرگ ایران، حوزه‌های علمیه و جمیع دوستداران و ارادتمندان ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت واسعه پروردگار و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول