اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اکران «ماموریت غیرممکن 7و8» به تعویق افتاد+جدول و گزارش کامل اکرانها

تاریخ اکران سینمایی دو فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن 7» و «ماموریت غیرممکن 8» دو دونباله فیلم اکشن تام کروز به عقب افتاد.

اکران «ماموریت غیرممکن 7و8» به تعویق افتاد+جدول و گزارش کامل اکرانها

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت تاریخ اکران دو فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» را به تعویق انداخت. هفتمین دنباله این فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن۷» که قرار بود در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ اکران شود به چهار ماه بعد در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ موکول شد. «ماموریت غیرممکن۸» نیز که قرار بود ۵ آگوست ۲۰۲۲ اکران شود به ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ تغییر یافت.

«ماموریت غیرممکن۷» همچون تمام تولیدات هالیوودی، ادامه فیلمبرداری بخاطر بحران کرونا متوقف شده است.

 

کروز قصد داشت فیلمبرداری را در ونیز ایتالیا، منطقه ای که به شدت از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، شروع کند که استودیو در اواخر ماه فوریه تولید پروژه را متوقف کرد. به همین دلیل که مرحله فیلمبرداری برای زمان نامعلومی متوقف شده به احتمال قریب به یقین تولید آن در زمان تعیین شده اولیه به اتمام نخواهد رسید ازینرو تصمیم گیران این پروژه تاریخ اکران آن را به تعویق انداختند.

 

پارامونت همچنین تاریخ اکران جدیدی را برای فیلم های بی شماری از جمله تریلر پسا آخرالزمانی کریس پرَت با عنوان «جهان فردا» (۲۳ جولای ۲۰۲۱/یکم مرداد۱۴۰۰) و فیلم انیمیشن ماجراجویانه «Paw Patrol»(سگهای نگهبان)(۲۰ آگوست ۲۰۲۱/بیست و نُه مرداد ۱۴۰۰) اعلام کرد.

 

به عنوان بخشی از تغییرات برنامه زمانبندی استودیو، «سیاه چاله و اژدها» از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ به ۲۷ می ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. 

 

در بخشی دیگر، پارامونت فیلم ترسناک خود با عنوان «طلسم» را که برای اکران در ۲۸ آگوست سال ۲۰۲۰ تنظیم شده بود، از تقویم اکران حذف کرد.

 

کریستوفر مک کواری که کارگردانی دو دنباله بعدی ماموریت غیرممکن را در حال ساخت دارد، در سال ۲۰۱۵ «ماموریت غیرممکن:ملت یاغی»(Rogue Nation) و در سال ۲۰۱۸ «ماموریت غیرممکن: فال اَوت»(Fallout) را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.

 

تام کروز در «ماموریت غیرممکن: فال اَوت» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد در سطح جهان با موفقیت تجاری همراه بود. این فیلم توانست در گیشه جهانی ۷۹۰ میلیون دلار کسب کند.


بی شک تعطیلی تمام تولیدات صنعت سینمای جهان بویژه سینمای هالیوود طی ماه های اخیر به خاطر پاندمی ویروس کرونا در جهان بوده است. بر اساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۹۲۵ هزار و ۳۸ نفر رسید. از این تعداد، ۵۲ هزار و ۱۸۵ نفر جان باخته و ۱۱۰ هزار و ۴۳۲ نفر بهبود یافته‌اند.

ضرر گیشه‌ها در هالیوود، تاکنون حدود ۸ میلیارد دلار برآورد شده است.  پیش‌بینی می‌شود در صورت ادامه شرایط تا پایان ماه می، ۱۰ میلیارد دلار دیگر نیز به این خسارت اضافه شود. تاکنون ۱۲۰ هزار نفر در هالیوود کار خود را از دست داده اند.  

تقریبا ۶ هزار سالن سینمای آمریکا به خاطر کرونا تعطیل شده‌اند. کنسرت‌های موسیقی و نمایش‌های زنده به حالت تعلیق درآمده، فیلمبرداری تمام فیلم های در حال ساخت در میانه متوقف شده و ساخت قسمت‌ها و فصل‌های جدید سریال‌ها برای زمانی نامشخص به تعویق افتاده است. بسیاری از رسانه ها حالا به رشد موقت سایت ها و پلتفرمهای آن لاین اینترنتی می پردازند، به نوعی که رشد متقاضیان و کاربران پخش محتوا در فضای مجازی را حاشیه امنیت این حوزه قلمداد می کنند فارغ از اینکه مخاطب در این شرایط پاندمی کرونا مستمسکی بجز سایتها ندارد و به محض فروکش کردن بحران کووید 19 و پایان دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، این حباب خواهد ترکید. از سوی دیگر، هالیوودی که در دنیای خیالی برای تمام دنیا نسخه می پیچید حالا سخت ترین دوران خود را با استیصالِ تمام به نظاره نشسته است.

در پایان جدول آخرین تغییرات در جدول اکران فیلم های استودیوهای هالیوودی آمده است:


جدول تاریخ جدید اکران استودیوهای شاخص هالیوودی. به ترتیب، نام استودیوی فیلمسازی، عنوان فیلم و تاریخ اکران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول