اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دانشگاه کاشان در میان مؤثرترین دانشگاه‌های جهان برای دومین سال پیاپی

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام نظام رتبه‌بندی تایمز، دانشگاه کاشان در دومین سال متوالی در میان اثرگذارترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

دانشگاه کاشان در میان مؤثرترین دانشگاه‌های جهان برای دومین سال پیاپی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجید منعم‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این­که در نسخه سال ۲۰۲۰ تایمز، تعداد ۷۶۶ دانشگاه از ۸۵ کشور جهان بررسی شده‌ است، اظهار کرد: دانشگاه کاشان در نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های اثرگذار تایمز، در بازه رتبه‌ای ۶۰۱ جهان  و  پنجم در میان دانشگاه‌های کشور و چهارم در میان دانشگاه‌های جامع کشور قرار گرفته است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان ادامه داد: رتبه بندی تأثیرات دانشگاه‌ها برای اولین بار  در سال ۲۰۱۹ از سوی نظام رتبه بندی بین‌المللی تایمز انجام ش و تایمز در این رتبه‌بندی دانشگاه‌ها را بر اساس اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) ارزیابی می­‌کند؛ اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد ۱۷ مورد است که مؤسسه تایمز برای این رتبه‌بندی از آن­‌ها استفاده کرده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول