اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ظریف درگذشت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله امینی گفت: بی تردید فقدان این شخصیت ممتاز خلأیی ژرف برای بهره مندان از محضر آن عالم بزرگ، حوزه‌های علمیه و مجلس خبرگان رهبری به شمار می‌آید.

ظریف درگذشت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه)  در پیامی ارتحال آیت‌الله امینی نجف‌آبادی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

 انا لله و انا الیه راجعون 

رحلت عالم پارسا و جلیل القدر حضرت آیت الله ابراهیم امینی نجف‌آبادی را به بیت مکرم، فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. بی تردید فقدان این شخصیت ممتاز که عمر پر برکت خویش را صرف اعتلای اسلام، تحکیم انقلاب اسلامی، علم آموزی و روشنگری دینی کرد، خلأیی ژرف برای بهره مندان از محضر آن عالم بزرگ، حوزه‌های علمیه و مجلس خبرگان رهبری به شمار می‌آید. اینجانب ضمن طلب علوّ درجات برای آن عالم فقید، از درگاه ایزد منان برای خانواده و دیگر ارادتمندان ایشان صبر و اجر  مسئلت می‌کنم. 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه

به گزارش فارس، آیت الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس سابق این مجلس، که از چند روز پیش در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری بود، شامگاه جمعه و در آستانه ماه مبارک رمضان به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول