اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فیلم | اعتراض و شورش صدها تن از مردم در جنوب یمن

برخی منابع، گزارش کردند که به دنبال سوء مدیریت دولت مستعفی یمن، مردم این کشور در شهر عدن دست به شورش زدند.

فیلم | اعتراض و شورش صدها تن از مردم در جنوب یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی، امروز (شنبه)، گزارش کردند، پس از قطعی برق در شهر عدن، که به دنبال سوء مدیریت دولت مستعفی یمن به جود آمد، مردم این شهر، بامداد امروز، دست به اعتراض و شورش زندند.

به گزارش وبگاه خبری «العربی الجدید»، برق شهر عدن به دنبال جاری شدن سیل به مدت چهار روز قطع شده است؛ این درحالی است که نیروهای دولت مستعفی بدون توجه به مشکلات مردمی در این شهر مدعی موفقیت‌های خود درگیری با نیروهای انصار الله می‌شوند.

به دنبال این شورش، دولت مستعفی یمن برای خاموش کردن آتش خشم مردم عدن،‌ صبح امروز اعلام کردند که برق شهر به صورت تدریجی وصل خواهد شد.

برخی منابع به العربی الجدید گزارش کردند که در این اعتراضات صدها تن از ساکنان شهر در نواحی «خور مکسر»، «المعلا»، «کریتر»، «الشیخ عثمان»، «دار سعید» و «المنصوره» در اعتراض به خدمات‌رسانی بد و قطعی برق دست به شورش زدند.

به گزارش این منابع، مردم معترض برخی خیابان‌های اصلی عدن را بستند تا جایی که در تلاش بودند برخی مقرهای دولتی را نیز به آتش بکشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول