اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

آرزوی 1529 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی 1529 کودک تحت حمایت در سال 98 خبر داد.

آرزوی 1529 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد دهرویه به نحوه برآورده شدن این آروزها اشاره کرد و افزود: این آرزوها به شکل های متفاوتی از جمله؛ استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزوها انجام می شود.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزوها به آدرس  http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال 97 آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزوهای کودکان دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می‌شود. 

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی کودکان را کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزوهایی است کودکان خواهان برآورده شدن آنها هستند.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت:  در شهرستان ها؛ اداره کمیته امداد ملارد با 234،  ورامین با 91 و شهرقدس با 82  آرزو  و در کلان شهر تهران؛ اداره کمیته امداد مناطق 6و7 با 80 آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته آرزوی1529 کودک تحت حمایت برآورده شد که برای این آرزوها،  476 میلیون و 953 هزار تومان از طرف خیران پرداخت شده است.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول