اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تلاش دشمنان کم‌رنگ کردن نام قدس در اذهان عمومی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی‌شک تمام تلاش دشمنان ما فراموشی قدس در اذهان عمومی بود اما روز قدس امروز جهانی شده و در همه جای جهان اسلام نام قدس مطرح است.

تلاش دشمنان کم‌رنگ کردن نام قدس در اذهان عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مراسم ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و  ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: رمضان ماه برکت و رحمت است و شیاطین در غُل و زنجیر اسیر خواهند شد و زمینه برای بخشیده شدن و معنویت فراهم است.

وی با اشاره به اینکه در این ماه عملی که انسان انجام می‌دهد، بیشتر مورد توجه خداوند خواهد بود، افزود: قلب‌ها را باید از رذالت و آلودگی‌ها پاک کرد و از خدا بخواهیم که جزو روزه‌داران واقعی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر شرایطی باید خود را با آن شرایط تطبیق داد چرا که حکم خداوند نیز در شرایط مختلف تغییر می‌یابد و براساس اعمال و رفتار ما اعمال‌مان ارزیابی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان امسال باید براساس شرایط موجود برنامه‌ریزی شود و شان و جایگاه این ایام حفظ شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: بی‌شک تمام تلاش دشمنان ما فراموشی قدس در اذهان عمومی بود اما روز قدس امروز جهانی شده و در همه جای جهان اسلام نام قدس مطرح است بنابراین فضاسازی باید در حد جهانی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم نظام منحوس اسرائیل همچون ویروس کرونا رو به زوال و نابودی برود، یادآور شد: گرچه بدلیل شیوع کرونا تجمعات بزرگ را شاید نتوان برگزار کرد اما باید دانست که قدس مسئله‌ای است که نباید فراموش شود و برنامه‌های جایگزین را برای یادآوری این روز اجرا کرد.

وی اعلام کرد: باید خود را با شرایط مختلف تطبیق داد و فعالیت‌هایی متناسب با شرایط موجود انجام داد و از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف از جمله رسانه‌ ملی و فضای مجازی نیز استفاده برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: باتوجه به تصمیمات ستاد کرونا در کشور هر برنامه‌ای که می‌توان چه در فضای حقیقی و مجازی باید انجام داد تا مناسبات ملی و مذهبی همچنان در میان مردم و جوانان و نوجوانان ما ماندگار بماند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی همچنین به روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت و اعلام کرد: برنامه‌های این ایام نیز باید متناسب با شرایط موجود تدوین شود.

وی اضافه کرد: امام ایجاد تمدن اسلامی در جهان وعده دادند و امید که به این سمت پیش برویم و شاهد ایجاد تمدن اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول