اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تحویل کیت تشخیص کرونا با پهپاد

یک مطالعه نشان می‌دهد که آزمایش‌های ویروس کرونا باید با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به خانه‌های مردم تحویل داده شود تا شیوع عفونت کشنده را کاهش دهد.

تحویل کیت تشخیص کرونا با پهپاد

به گزارش خبرنگار گروه علمی  و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، یک مطالعه نشان می‌دهد که آزمایش‌های ویروس کرونا باید با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به خانه‌های مردم تحویل داده شود تا شیوع عفونت کشنده را کاهش دهد.

آزمایش عفونت به طور مرتب می‌تواند به افرادی که در قرنطینه هستند کمک کند؛ هواپیماهای بدون سرنشین اجازه می‌دهند آزمایش‌ها بدون نیاز به مراجعه به یک مرکز انجام شود.

۳۶ هواپیمای بدون سرنشین با ظرفیت ۱۰۰ تست می‌توانند به آزمایش بخشی از یک شهر کم جمعیت در هر چند روز یکبار کمک کنند.

در عین حال، رفع نیاز برای مراجعه به مراکز آزمایش، خطر ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن را در بین جمعیت در این روند را به حداقل می‌رساند.

محققان سوئد از مدل تأثیر تحویل آزمایش پهپادی بر شیوع COVID-۱۹ در یک شهر متوسط ​​استفاده کردند؛ آنها پیشنهاد می‌کنند که ۳۶ فروند هواپیمای بدون سرنشین که هر کدام ۱۰۰ کیت آزمایش را حمل می‌کند، می‌توانند در شهری با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری به طور مکرر هر چهار روز یکبار مراحل تست برای افراد را فراهم کنند.

نتایج آزمایش پس از آن می‌تواند به صورت الکترونیکی به افراد اطلاع داده شود، به طوری که افراد دارای آزمایش مثبت، خود را در قرنطینه قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول