اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قربانی ۱۱۰۰ رأس دام در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در مرحله اول رزمایش ۱۱۰۰ رأس قربانی دام در سراسر استان انجام می‌شود که تا دیروز ۶۰۰ رأس قربانی و گوشت آن توزیع شده است.

قربانی ۱۱۰۰ رأس دام در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه استان تهران

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به همت بلند مردم، خیران، مسؤولان، فرماندهان نواحی و قرارگاه‌های کمک همدلی این رزمایش در شهرستان‌های استان تهران کلید خورد.

وی با بیان اینکه پس از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب سه کار عمده در استان شروع شد، ادامه داد: قرارگاه استانی و ۱۷ قرارگاه شهرستانی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تشکیل شد تا با فعال سازی همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، اجرایی، نهادهای مردمی و به ویژه بسیج، پایگاه‌ها و مساجد این امر مهم را به نحو احسنت انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران شناسایی همه خانواده‌هایی که در این ایام به هر شکلی بر اثر این بیماری و تبعات آن دچار آسیب شدند را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و افزود: توزیع عادلانه و با حفظ کرامت خانواده‌های آبرومند استان تهران آخرین موردی بود که در این راستا انجام می‌شود.

سردار حسن زاده اضافه کرد: مملو کمک‌های مردم، خیران، تولیدکنندگان و اصناف به همت بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به بهترین شکل ممکن بسته‌بندی و همسان سازی شد و برای توزیع در منازل خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های استان تهران اعزام شد.

وی در پایان با اشاره به قربانی ۱۱۰ رأس دام و توزیع آن همراه با بسته‌های معیشتی و بهداشتی تا ۲۴ ساعت آینده در بین نیازمندان ابراز داشت: در مرحله اول رزمایش ۱۱۰۰ رأس قربانی دام در سراسر استان انجام می‌شود که تا دیروز ۶۰۰ رأس قربانی و گوشت آن توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول