اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تاکید نیروی انتظامی استان زنجان بر رعایت نظم و انضباط بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید بر رعایت نظم و انضباط بیشتر، نکاتی را در ارتباط با این ماه مبارک یادآور شد.

تاکید نیروی انتظامی استان زنجان بر رعایت نظم و انضباط بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی پور اظهار کرد: امیدوارم در ماه مبارک رمضان با بهره‌برداری هر چه بیشتر از برکات میهمانی پروردگار، سیره و روش نبوی ائمه اطهار (ع) گام بلند دیگری بسوی ایرانی آباد و خدامحور برداریم. 

خانی پور افزود: رعایت انضباط بخصوص انضباط ظاهری مهمترین مشخصه پلیس شایسته است و پلیس در کنار تلاش شبانه ‌روزی برای خدمت رسانی مطلوب در جامعه، باید دارای انضباط معنوی و ظاهری باشد. 

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که در کار مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هست و با در نظر گرفتن ارتباط مستقیم آنان با مردم لازم است فرماندهان و رؤسا به عملکرد و رفتار مجموعه خود توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: رمضان ماه مهربانی و نیکی‌هاست و به همین دلیل انتظار می‌رود، مردم نیک اندیش و نیک رفتار ما با تأسی و پیروی از مولای متقیان علی( ع ) بیش از گذشته در کمک به بیماران و سالخوردگان پیشگام شده و در همه امور از یاری رساندن به هموطنان ناتوان دریغ نکنند. 

وی افزود: از جوانان پرنشاط و امیدهای آینده این مرز و بوم که در شبهای ماه مبارک رمضان به ورزش هم می‌پردازند انتظار می‌رود با درک عمیق و آراستگی اخلاقی خود به حفظ آرامش محیط و آسایش دیگران کمک کنند. 

خانی پور تاکید کرد: اگر چه هتک حرمت این ماه شریف جرم و از ساحت مردم خداباور و متمدن ما به دور است، به هر حال در میان ما انسان‌های شریفی هستند که به دلیل و عذرهای گوناگون از انجام این فریضه الهی و این عبادت شیرین و پر رمز و راز معذور و محروم هستند با آرزوی بهبود و سلامتی و توفیق برای آن عزیزان انتظار می‌رود از تظاهر احتمالی به روزه خواری که عواطف و احساسات دینی و ملی را جریحه دار می‌سازد اجتناب کنند. 

این مقام انتظامی ادامه داد:در این راستا رعایت همه دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است، بدیهی است فروشندگان مواد غذائی، اغذیه فروشی‌ها و ... موظف به رعایت این مسئله بوده و ماموران انتظامی استان هم با کسانی که بخواهند احتمالا مقررات را رعایت نکند برخورد قانونی و لازم بعمل خواهند آورد. 

خانی پور ضمن التماس دعا و تبریک مجدد اظهار امیدواری کرد: با گذراندن این تکلیف شرعی و تقویت روح پرهیزگاری همه جانبه، ممنوعیت‌های شرعی و قانونی بیش از پیش در نهاد ما پایدار شود و جامعه ای سالم و امین را به ارمغان آورد. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول