اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

بسته ارزاق هیأت ریحانةالحسین به نیازمندان رسید/ آغاز مرحله دوم

هیأت ریحانةالحسین در اولین مرحله کمک‌رسانی خود به نیازمندان در قالب رزمایش همدلی، روز گذشته پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۱۰ بسته ارزاق برای نیازمندان شناسایی شده در تهران ارسال کرد.

بسته ارزاق هیأت ریحانةالحسین به نیازمندان رسید/ آغاز مرحله دوم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طی سخنرانی مردم و گروه‌های جهادی را در آستانه ماه رمضان به کمک به نیازمندان در قالب رزمایش همدلی توصیه کردند.

بعد از این بیانات مساجد، هیأت‌ها و گروه‌های جهادی برای کمک به نیازمندان به ویژه افراد آسیب‌دیده از کرونا بسیج شدند.

سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت (ع) طی اطلاعیه‌ای در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، قرارگاه جهادی هیأت ریحانةالحسین (س) را تشکیل داد.

براساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکریم که هرگاه ایران اسلامی که پرچمدار تشیع در عالم است، در مشکلات و سختی‌ها قرار گرفت، با الطاف خود موجب غلبه بر دشواری‌ها شد. بدون شک همچون گذشته با فرمان و توصیه‌های رهبر حکیم و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور گره‌گشای مردم نجیب و شریف ایران از بوته امتحان سخت مبارزه با بیماری منحوس نیز سربلند بیرون خواهیم آمد. 

با توجه به بروز مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی مشاغل بر قشر مستضعف، اینجانب و مجتمع فرهنگی مذهبی ریحانةالحسین سلام‌الله‌ علیها بر خود وظیفه می‌دانیم تا فعالیت‌های قرارگاه جهادی «ریحانه» را  بیش از پیش به کمک رسانی نیازمندان معطوف داریم. 

بدون شک این مهم بدون مشارکت شما عزیزان هم‌وطن به سرانجام نخواهد رسید. باشد که این تلاش‌ها ذخیره قیامت و موجب توجه امام عصر (عج) قرار گیرد.

براساس این گزارش، روز گذشته پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه اولین مرحله کمک‌رسانی‌های هیأت ریحانةالحسین (س) شامل ۱۱۰ بسته ارزاق شامل برنج، روغن، رب، چای، ماکارونی و ... برای نیازمندان شناسایی شده در تهران ارسال شد.

این هیأت بنا دارد در دومین حرکت خود طی هفته آینده همین تعداد بسته را از طریق کمک‌های مردمی تهیه و برای نیازمندان ارسال کنند. مردم و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود را به حساب هیأت واریز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول